Gå til innhold

litt bekymra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sånn små vondt i høyre side av magen i 2 uker nå. Det kommer og går men nå i det siste så er det der hele tiden. Hvis jeg trykker litt inn i høyre side, litt under ribbeina så gjør det sikkelig vondt. Det stikker liksom. Liker ikke å ringe legen osv, føler at jeg noen ganger bekymrer meg litt for mye:P + at jeg har litt telefonskrekk:/ Syns det er litt flaut hvis det ikke er noe. Noen som har det samme? Har tenkt at det bare er en nerve i klem eller lignende, men bekymrer meg litt for at det kan være noe annet..

Føler meg litt teit så velger å være anonym..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg TROR ikke du skal bekymre deg. kan ha noe med hvordan den lille ligger i magen din kanskje?

Skrevet

Du kan jo ringe legekontoret ditt i morgen og forklare hvordan det føles, og spørre om det er noe å bekymre seg for? I "værste" fall så vil de du skal komme inn for en sjekk bare for å være sikker på at det ikke er noe alvorlig. Vet ikke hvor langt du er på vei, men har lest her inne at smerte under ribbeina/øverst i magen kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Kan også være at barnet ligger litt sårt. Har stor forståelse for tlf-skrekken din, lider litt av den selv, men det er bedre å ringe allikevel, så slipper du å være bekymret. Det er IKKE flaut å dra til legen for å finne ut at det IKKE er noe galt, det er en lettelse! Har fått streng beskjed om å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

Det er jo vanlig å bli øm og sånt hvis ungen ligger og trykker mye der da. Men det går jo an å ta en tur til legen og få det sjekket ja, så slipper du å bekymre deg noe mer!:)

Skrevet

Jeg ville ha sjekket hvis jeg var bekymret, det er hverken flaut eller pinlig. Dessuten, er det noe, så er det greit å få gjort noe med det, og hvis det ikke er noe er det ihvertfall ikke nødvendig å bekymre seg. Ring eller stikk innom - de er der for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...