Gå til innhold

Utvendig ultralyd 10 uker . hva ser man


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet..skal i morra og veldig spent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man utvendig så tidlig ? Jeg måtte ta innvendig, var da 11 + 4. Så en liten dansende bjørn, han så faktisk ut som en lten bamse...hehe. Vinket som en gal og hoppet rundt inni der. Så moro.

Skrevet

Jeg var på det i uke og 8 og jeg skjønte ingen ting. Trodde selve livmora var morkaka hehe.

Embryoet var 11,8mm.

 

Legen trodde han kunne se hjertet. Man ser mye bedre på innvendig ul, har vært på det også så tidlig i 1. svangerskap.

Men legen/jm får nok sett om det ser normalt ut :)

 

Jeg skal tilbake når jeg er ca 10+3. Blir spennende.

Lykke til :)

Skrevet

vis dere vil kan dere gå inn på profilen min der ligger d bilde av ul i uke 6. uke 8 og uke 11:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...