PrinsesseVogA Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 noen som vet..skal i morra og veldig spent
Sofi31 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Da ser du en miniatyrbaby og et hjerte som dunker Lykke til! http://www.babyverden.no/templates/PeriodPage____586.aspx
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Får man utvendig så tidlig ? Jeg måtte ta innvendig, var da 11 + 4. Så en liten dansende bjørn, han så faktisk ut som en lten bamse...hehe. Vinket som en gal og hoppet rundt inni der. Så moro.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg var på det i uke og 8 og jeg skjønte ingen ting. Trodde selve livmora var morkaka hehe. Embryoet var 11,8mm. Legen trodde han kunne se hjertet. Man ser mye bedre på innvendig ul, har vært på det også så tidlig i 1. svangerskap. Men legen/jm får nok sett om det ser normalt ut Jeg skal tilbake når jeg er ca 10+3. Blir spennende. Lykke til
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 vis dere vil kan dere gå inn på profilen min der ligger d bilde av ul i uke 6. uke 8 og uke 11:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå