Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 ja opptil en mnd etter du har mistet. det går på hcg i blodet ditt. hvorfor tenker du på en ma?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Ja min ble positiv da jeg var ca 8uker, livmorens str tilsvarte ca 8uker, men de fant ikke noe foster. Første testen var negativ, men den var sånn billigtest ved 4uker ca. Den som ble positiv var på legevakta.
mamman t o.a Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 livmorstørrelsen min var på størrelse med 15-26 uker i uke 5 den... så de kan vel ikke si det sikker??? de trodde de skulle se et foster med føtter og hender og hjerte som slo som bare det... men det eneste vi så var fostersekken....
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Det var det de sa til meg, dette var i 99. Livmoren tilsvarte 8uker, men de venta og så om de fikk se noe embryo og på hcg verdiene mine. Jeg var lagt inn på sykehuset for jeg var skikkelig dårlig. Hadde eggstokkbetennelse i tillegg...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Jeg vet jeg var ca 8uker også.
babysjuk82 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2008 Oki..må som regel ta ul for og finj d ut altså.bare redd eg går og glede meg for ingenting.redd for og komme t ul og ser ik nå hjerte osv.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Jeg tror det er helt vanlige tanker. Jeg tenkte aldri sånn da jeg vanta nr1, ikke så mye sist heller, men nå er jeg over nervøs :S Tenker litt sånn at kan vi være så heldige å få en velskapt baby til osv. Du venter vel nr4, så kanskje derfor du har så veldig mange tanker? Jeg bestemte meg bare for at nå vil jeg ikke tenke sånn her noe mer, så lenge jeg ikke får noen blødning så går det nok bra. Det går som Gud vil uansett, lite vi får gjort med det Ser du har hatt noen flere tråder at du er bekymra over vondter osv, jeg har også hatt mye vondt, kjennes plutselig ut som mensen skal komme noen ganger. Prøv å slapp av å kos deg med barna dine nå fremover, tenk på noe annet. Skal du på tidlig ul snart? Da håper jeg du får roet deg ned litt Jeg skal om en uke igjen og tenker jo selvfølgelig at tenk om.. men jeg skader bare meg selv ved alle disse bekymringenen. Ønsker deg lykke til
babysjuk82 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2008 Trur grunnen e at eg har lest my om d her,og at eg føle eg e utroli heldi etter betenlse.trudde eg var steril. Bruke du og se home and away?så den episoden der leah var på ul,og fosteret ikke levde.satt og grein når eg så det,og tenkte,at derre håpe ik eg oppleve når eg ska på ul. Men får prøve og slappe av.glede meg til eg får en stor ordntli babymage.og glede meg t alle får vite d,så slipper eg og gå og grue til og si det:-)
babysjuk82 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2008 Ska på ul dn 5 mars.vente vente:-) lykke til t deg oxo forestn:-)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ser ikke på det nei, men har sett lignende på andre serier og det går veldig innpå en når man er gravid. Føler "alle" er gravide og at man ser så mye om det på tv og. Jeg har hatt en ma før og egglederbetennelse, som jeg skreiv over. Jeg trodde ikke jeg kunne få barn, og ble gravid igjen fort etter det. Her inne hører vi også om de som uheldigvis mister, og det er vanskelig å tenke at det mest sannsyneligvis er en stor skade på fosteret når man mister. Jeg har tatt pause herfra innemllom, noen dager blir det for mye graviditet hehe. Er enda i uke 10 bare.. Du skal se det går bra for de fleste av oss her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå