jippii Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Noen her inne som har en babywatcher til salgs?
Dehymuls Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har en babywatcher som er kjøpt fra Danmark. Er du langt på vei? Trenger den fort?
jippii Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Sendte deg en pm - sjekk innboksen din- ;-)
jippii Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Dytter... Flere som har en babywatcher å selge?
UngVoksen-over termin Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Vil bare si at vi kjøpte en veldig bra faktisk på Lidl nå. Den er hvit - men og du kan velge mellom rosa eller blå dekor- og den kan lades (med oppladbare batterier) og det var veldig god rekkevidde! Var overrasket. Den kostet rundt 300 kr.
Mariellem Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Det gikk ikke å sende deg pm. Men jeg har en babywatcher jeg skal selge
UngVoksen-over termin Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Den ser nesten slik ut.. Den heter bare Baby Monitor - fra TopCom. http://www.topcom.be/fiche.asp?style=babycare&p=babyphoneportfolio2007xls24&groep=99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå