*Angelface* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Familien skal ut å reise (Bulgaria) for første gang...2 voksne , en på 6 og ei på da 11 mnd. Ingen har pass og ingen har reist ut av Norge.. Hva bør man passe/huske på? Noen tips til hva man skal ha med? Ikke ha med? _____________________________
Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Passbilder, tror det er 2 like bilder, ber dere om og oppsøke fotograf så bildene kommer innenfor kriteriene til pass, man skal bl.annet ikke smile på bildene. Begge foreldrene må underskrive passøknaden, betaling for passet gjøres i det dere bestiller det. Passet kommer i postkassen deres i løpet av 14 dager fra dere har fikset alt. Anbefaler dere og høre om noen vaksiner dere evnt bør ta, før avreise, Ta med myggspray når dere reiser til Bulgaria da det er endel krypdyr og biller og slikt der nede.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 unngå busser og steder der d er mye folk, markeder osv-isåfall pass på verdisaker! meget flinke der nede til å rundstjele folk uten du merker noe som helst, skjedd m meg og sambo og mor mi. men tross d liker vi bulgaria meeeget bare pass på, så du slipper å lære sånn slik vi gjorde. ta mer taxi heller bedre og ganske så billig der!
RockMyWorld Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Så spennende med sydentur for første gang!!!!! Jeg var i Bulgaria sommeren 2006, hadde en kjempefin tur! De selger veldig lite mat i butikkene der, siden det er så billig å spise ute på restaurant (sånn var det i alle fall i Sunny Beach), så hvis noen av ungene har noe de "må ha" er det jo lurt å ta med det fra Norge. Ellers så er myggspray lurt.... Selv fryser jeg alltid litt på kveldene uansett hvor jeg er i syden, så jeg tar alltid med en litt tynn jakke eller genser GOD TUR!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå