Cat.68 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Her er den www.swedishflower.piczo.com ;o))
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hi her :0) Ville bare se hvordan det gikk med magen. Den var flott!! Trodde ikke strekkmerkene ville forsvinne så fint i tillegg til "ekstra huden". Grattis med fint resultat ;0)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Ville bare si at lille Iselin var kjempenydelig. *Smelt* ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 passord!!! jeg vil ha passord!
Cat.68 Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Det kunne du vel kanskje ha fått men postkassen din er full. Og jeg legger det IKKE ut her ;o)
Cat.68 Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Den var til (S)TinkerBelle <3 Tomine du har Pm
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Nåååå! Har ryddet opp litt i postkassa!
Cat.68 Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Du har Pm. ;o)) Men det er ikke oppdatert noe da. Bildene er tatt 4 dger etter operasjon. Jeg plages med et sår og tenker ikke oppdatere før jeg får kontroll med de. men det ser fortsatt suuper ut.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 ah, da fikk jeg svaret på den pm'en jeg sendte deg! au! sår? huff da! De ser iallefall ut til å bli sikkelig fine, selvom bildene 4 dager etter skremte vannet av meg.. Sånn sting og farge-messig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå