Gå til innhold

Vondt inni ene brystvorta...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere? Er dette pga dannelse av mekleganger eller noe?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Kan ikke si at jeg har kjent noe til at det gjør vondt inni brystvortene enda. Men det er jo ikke så rart om man føler ubehag der heller da. De skal vokse og det skal dannes melkeganger. Det er nok ingenting å bekymre seg over, men om det ikke gir seg kan det jo være greit å spørre jordmor/lege om det da =)

Skrevet

Jeg har fått vondt noen ganger i den ene brystvorta. Den blir skikkelig stiv og sår, og den ser nesten blå ut. Det svir veldig også. Det går over etter noen minutter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...