Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Flere? Er dette pga dannelse av mekleganger eller noe?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hmm.. Kan ikke si at jeg har kjent noe til at det gjør vondt inni brystvortene enda. Men det er jo ikke så rart om man føler ubehag der heller da. De skal vokse og det skal dannes melkeganger. Det er nok ingenting å bekymre seg over, men om det ikke gir seg kan det jo være greit å spørre jordmor/lege om det da =)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har fått vondt noen ganger i den ene brystvorta. Den blir skikkelig stiv og sår, og den ser nesten blå ut. Det svir veldig også. Det går over etter noen minutter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå