♥ DAME Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg føler jeg KAN ikke vente lenger. Har ingen barn fra før, har vært slitere i 2 år nå og har fått "time" til egguttak i mars/april. Kan bli kvalm i bryllupet, er også redd for spontanabort rett før bryllupet. Men den største gleden jeg håper på er at jeg får beholde, ikke er så kvalm og at vi kan fortelle den STORE nyheten til alle på bryllups dagen vår:) Hva ville dere ha gjort i en sånn situasjon? Jeg er snart 38 år, så det HASTER...
ChellBell - har født! Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Uten tvil: gå for baby! Tenk positivt!! Kanskje du blir i fantastisk form og gløder desto mer på den store dagen din! Det er som du sier, det haster - så jeg hadde prioritert dette! Bryllup er én dag i livet ditt - ekteskap er livet ut. Være mamma er livet ut! Lykke til med valget! )
♥ DAME Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Tusen takk for DET koselige svaret ChellBell Det var virkelig avgjørende ))
spix Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde ventet. Reagerte masse på hormonene jeg fikk var veldig ustabil, og hadde ikke klart å planlegge et bryllup. Gikk også opp mange kilo uten å spise mere, og de var vanskelige å få bort... Var også helt i kjelleren da det første forsøket gikk i vasken. Hadde jeg skullet gifte meg da jeg hadde blitt gravid, hadde jeg ikke kunnet spise. Var usannsynlig kvalm :-( Beklager at jeg er så negativ, men med bakgrunn i mine erfaringer med IVF hadde jeg pratet med sykehuset og utsatt egguttak. Lykke til :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Jeg sier "go for it"!!! er selv i prøverørregime og skal gifte meg i august... det er tøft, ja, men det er veldig godt å ha et bryllup å planlegge og støtte meg til om det skulle gå galt... Og skulle det klaffe og du er gravid og kvalm under bryllupet, hva så? Du får fryse ned en del av middagen og spise den når du har blitt ok igjen! Masse masse lykke ril med både ivf og bryllup!!! :-D
ivf-MaMaMø Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Heisann. Ser vi er i samme situvasjon. Skal ha uttak og innsetting i begynnelsen av mars. Og vi skal gifte oss 14 juni. Ser ikkje helt problemet med det. Drømmer også om å fortelle DET STORE i bryllupet, for da vil eg være 3 mnd på vei om alt går bra. Eg har troen på at en klarer det en bestemmer seg for. Og en kan jo aldri være garantert at en ikkje får influensa eller spysyken eller ka det måtte være dagen en skal gifte seg. Og sånn kan man jo ikkje tenke. Du har jo gjerne mye folk rundt deg som kan trå til og hjelpe, om du skulle bli dårlig i planleggingen. Ka har en ikkje forlovere og foreldre til :-) hihi Vi tenker litt sånn at om forsøket ikkje skulle gå bra, så har vi dette bryllupet å glede oss til.. Kjenner det har vært kjempe godt å planlegge og tenke på dette bryllupet nå, ble veldig fokusert på alt om prøverør en tid. Eg vil anbefale deg og gjøre begge deler. Dette stiller du kroppen din inn på, og da vil nok alt gå veldig bra.
♥ DAME Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2008 Tusen takk for svar dere Jeg går nok for IVF OG bryllup. Jeg kan ikke miste mere tid nå. strilen Så kjekt at vi er i samme situasjon. Ønsker deg lykke til Håper jeg kan kontakte deg hvis det er noe jeg lurer på? )
ivf-MaMaMø Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Er litt godt å ha hverandre her inne om det skulle være noe. Det e bare å spørre om du lurer opå noe, om eg kan gi et vetig svar e jo en helt annen sak, hihi Vi skal til hønelegen imåren og se om slimhinnene er så små som de skal være så eg kan begynne på spray i måren. Har ikkje hatt mens i sprayperiode, så eg frykter for at eg må vente en uke til.. Kjedelig... Men vi krysser fingrene for små slimhinner i måren, hehe Masse lykke til deg og :-)
ivf-MaMaMø Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Ser eg har skrevet feil her oppe.. Var jo selvfølgelig for å se om eg kunne begynne på sprøyter, hehe Og slimhinnen var megaliten, så første sprøyte er tatt, og det var bare tull å kvi seg.. Har ganske sprøyte skrekk, men det gikk kanon fint. Hadde forloveren min her som setter sprøyter på jobb til daglig, sånn tilfelle eg skulle blacke ut.. Sambo hadde ikkje klart å sette den om eg hadde fått sperre.. Han har enda mer angst for sprøyter. Men det gikk kjempe flott, nølte ikkje i det hele tatt.. Og forloveren min sa at det så ut som eg var skikkelig dreven på det, ho hadde ikkje klart å stikke på seg sjøl mente ho.. hihi Må man så må man.. Så eg e litt stolt over meg sjøl i dag, med god grunn mente sambo, hehe.. Åssen gikk det med deg og sprøyten da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå