Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å huske at jordmor sa i mitt forrige svangerskap at det var viktig å ta tiden fra begynnelsen på den første rien til begynnelsen på neste? Er dette riktig eller er det kun mellomrommet mellom to rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj... dette husker jeg faktisk ikke... super tråd... håper på svar jeg og :)

Skrevet

jeg tok i alle fall tiden fra en rie begynte til neste begynte...

Skrevet

Dette var lurt... Jeg trodde det var fra slutt og til begynnelse....hmm...

Skrevet

Start til start.

Husker jeg hadde skjema. Skrev opp klokkeslett hver gang en ny tok til.

Skrevet

jeg også... Itillegg til at jeg hadde stoppeklokke på mobilen for å ta tiden på riene... Sambo måtte skrive på slutten da :P

Skrevet

lengden på riene og mellomtiden på riene, altså fra starten til slutten av "pausen"! :)

Skrevet

ååå..supert. jeg hadde sett for meg at det var fra slutten på en rie til begynnelsen av neste. flott oppklaring for en blank førstegangs:)

Skrevet

Jepp. Mange som lurer på dette. Er jo ikke slik man tror i utgangspunktet, men er start til start.

Skrevet

Jeg skrev opp følgende:

Når rien startet og hvor lenge den varte.

Så når neste startet og hvor lenge den varte.

Da får du automatisk vite hvor lenge det er mellom hver rie.

Lykke til ;o)

Skrevet

Var hos jordmor idag og hun forklarte at en skulle ta tiden fra begynnelsen av hver rie. Altså ikke bare pausen men fra "start til start". Hver rie skulle da vare i 45 sek. og være 3 stk per 10. min. så var sykehuset neste stopp! :)

Skrevet

Supert, da var det sånn som jeg tenkte ja:) 3 uker til termin nå, så greit å være forberedt:)

Skrevet

Mange kan få svært dårlig tid da. Jeg hadde 3 rier per ti minutter som varte i ca 1 minutt når jeg dro avsted til sykehuset sist. Den turen var mildt sagt jævlig. Jeg ville anbefale folk å dra litt før dette. Dessuten kan da fødselen gå meget fort. Ingen som ønsker å føde i bil ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...