Ruttitutt :-) Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Begynte midt på dagen i dag, og er midt på magen og men er verst på ene sida. verkende smerte som blir verre da jeg beveger meg eller sitter oppreist. Best å være bøyd eller ligge. Noen som vet hva det kan være...? Kan det være ligamentsmerter? Skal få ul i morgen så håper at alt er bare bra. Er 10+2 i dag.
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Akkurat det hadde jeg ogsaa i forrige svangerskap, da jeg var 11-12 uker paa vei. Ultralyd viste en aktiv liten baby i magen, saa det var ikke noe i veien med han. Det viste seg seinere at det var begynnelsen paa bekkenplagene mine som foerst satte seg i magen. Lykke til i morgen! Og proev aa ikke engst deg for da blir smertene bare verre.
Ruttitutt :-) Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Tusen takk for svar. :-) Merker at jeg tenker mye på det, så skal prøve å legge meg og håper jeg får sove, for har time tidlig i morgen. Jeg hadde bekkenløsning sist, og har allerede begynt å merke det i lysken og rompa, så da kan det jo faktisk være det ja. Takk for svar. :-)
mama73 m/tre søte små Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er også 10 + 2 i dag og hadde veldig smerter igår på den venstre siden. Stikkinger i eggstokk og nedover i lysken og litt opp i magen, samt vondt i korsryggen. Ikke kramper, bare vondt. Har ikke hatt mensmurringer på en stund nå, men kom virkelig tilbake for fullt igår og i hele natt. Blitt bedre nå, men kjenner det fortsatt. Uff, håper det ikke er bekkenløsing på gang da! Du får holde oss opptarterte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå