Chick Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Føler jeg ikke gjør annet for tida!hehe..spiser meg aldri sånn stappmett, og da går det ikke så lange tida før jeg er fysen på noe annet..Fler som har det sånn? Som svar på et innlegg ang å kose seg når man går gravid; Det er det ihvertfall INGEN tvil om at jeg gjør for tida!!;)hehe...
lanoforliten Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg føler meg som rene foringsautomaten til tider!! Bare i løpet av halvannen time har jeg kost meg med to hjemmebakte boller, en pose mikropopkorn og en halv snickers! Slå den!!! Nå lurer jeg sannelig på om jeg skal ha meg et par skiver med baconpostei..... Men det merkeligste er at jeg ikke legger på meg, har lagt på meg halvannen kilo på tjue uker. Helt utrolig....
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Joda, jeg også spiser som en annen tulling, ikke nødvendigvis "drit" mat da, masse frukt osv,,.. har egentlig lyst på alt mulig rart hele tiden... Har ikke fått dilla på noe.... har bare fått dilla, ene øyeblikket MÅ jeg ha milkshake og i neste dør jeg hvis jeg ikke finner en appelsin, samboeren min kaller meg feiten og bare ler han... Hvær gang vi krangler sier han "aarrgghh... gå og spis noe du!"
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 hehe henger meg på her,er også for tiden sykemeldt,så er redd for kiloene bare velter på,skulle egentli vær bevisst på d å ikke legge på meg for mye,men klarer så vidt å bevege meg.....
blir gal Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 ja,jeg har det også sånn.de første 3 mnd,var jeg bare uvell,og ville ikke ha noe.så plutselig!nå vil jeg ha nesten allt.blir mett,men må ha noe ganske fort igjen.ellers blir jeg helt rar i formen.og det er jo ikke så bra i lengden:-(
Chick Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg føler meg også som en foringsautomat til tider!Rekker liksom ikke bli ordentlig sulten før jeg stapper i meg noe mer! I kveld, etter kl 18, har jeg spist en Kvikk Lunsj, en hjembakt bolle, en brødskive med nugatti og et eple..og 2 glass pepsi max og 1 glass melk! Her går alt ned på høykant gitt!hehe..har lagt på meg ca 5 kg jeg da, er i 22. uke nå. Men jeg går tur flere ganger i uka, forrige uke 5 ganger:) Hver tur på litt over 1 time. Så jeg har ikke såååå dårlig samvittighet for det jeg stapper i meg;)
3jenter Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Har det sånn jeg også, sulten igjen rett etter at jeg har spist og merker at formen er rar, tror det er blodsukkeret som spiller oss et puss. Jeg er mye sliten for tida og føler jeg spiser ofte for å få energi. Jeg har gått på omega 3, C-vitamin og floradix en stund nå, men syntes ikke det hjelper stort. Kroppen må jobbe mye siden den krever så mye energi. Merker at energien kommer mere når jeg får meg en tur ut å gå. Fiberrike ting holder gjerne blodsukkeret oppe lenger enn de uten særlig fiber, men det er gjerne de usunne tingene man får lyst på da. Ser jeg hvertfall ikke er alene her.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Smågodt...vingummi, salte og sure ting...er glad vi går til og fra barnehagen, byen etc..ellers er jeg redd Michelinmanen ville blitt liten ved siden av meg...og nå er ikke jeg stor fra før, skal på europris i morgen, og hamstre masse smågodt, og lage små poser jeg kan ha utover de nærmeste ukene:)
Charlie Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Jeg spiser ogsaa hele dagen lang. Hittil har det vaert mest for aa holde kvalmen i sjakk, for jeg har blitt skikkelig matlei av all den spisinga! Har vaert sulten, men har egentlig ikke hatt noe appetitt. (En kjedelig kombinasjon...) Naa nyter jeg heldigvis maten mer, men jeg klarer ikke saa mye av gangen, saa derfor blir det maaltider VELDIG ofte! Jeg har egentlig et veldig variert og sunt kosthold, og holder meg unna godteri (blant annet fordi jeg ikke er saa glad i soetsaker). Likevel har jeg hatt et par uker jeg ikke har klart aa styre unna MacDonald's, og jeg kan vanligvis telle paa én haand mine aarlige besoek der... Ellers kan jeg ikke gaa ut doera uten aa ha noe paa lur i veska.
Chick Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2008 Hvis jeg går for lenge uten mat, begynner jeg å hikke!!hehe...da er det på tide å få seg litt mat:) Men tror jeg skal spise litt mer fiberrik mat, så får kroppen litt mer å jobbe med;) Bra for magen er det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå