Anette og lille Olliver <3 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Var på føden på fredag.. Hadde utflata livmorstapp og ca en halv cm åpning.. Jordmor mente på att jeg ville nok føde snart.. Hatt så sinnsykt mye kynnere/menssmerter siden onsdag.. Hatt sinnsykt mye vondt idag, men ikke noe konstant.. Var nede i 6 min mellom hver kynne istad(de varer 1,5-2 min) Men nå er det over 20 min mellom vær.. Kjedelig å ha så vondt.. Begynner bli skikkelig sliten. Skulle ønske det kunne sette igang ordentlig så jeg kan få fødselen overstått, og jeg kan få hilse på den lille prinsen min!=) Får håpe jeg snart får MASSE vondt! Blir så frustert av å bare vente og vente..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 DU er sliten av å vente?? Vent til du nesten er 14 dager over, før du klager, takk!! DA skal du faen meg få vite hva LEI er!!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Så,så....det går vel ann å være lei og sliten selvom man har noen dager igjen til termin? Jeg har 19 dager og er lei....men dette må gå sin gang...
UngVoksen-over termin Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Det var da voldsomt - Anonym... Hvorfor står du ikke frem med navn?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Hvorfor stå frem med navn? her har man valget ungvoksen, og det valget benytter jeg meg av. Små drittunger som klager faen meg før de har nådd termin engang, har faen ikke noe de skulle ha sagt!! Du er tydeligvis ikke over termin selv, så du har ikke noe du skulle ha sagt!! STIKK!
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 Å var da ikke slemt ment anonym.. Skjønner deg kjempe godt jeg! Men jeg har lov til å være sliten.. Hatt sterke kynnere med alt fra 20 til 5 min mellomrom helt siden onsdag, så kjenner att det tærer på kreftene! Må få lov å være frustrert jeg og.........
Marit & de 3 knøttene Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Har du noen gang hørt om ordet " Empati" anonym 21:27? Ikke det nei... Til HI. Hold ut! Før du vet ordet av det så ligger du der med verdens nydeligste lille gutt i armene dine! :-)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Det er da vel ikke bare de over termin som har lov til å klage litt her?!! ALLE blir lei når man nærmer seg terminen!
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2008 til Marit og Knøttet.. Takk skal du ha!=) Var alt jeg trengte å høre.. Ikke alltid like lett å holde motet oppe.. Spesielt ikke når man har masse vondt.. Så tusen takk=)
Frk Påske Overtid Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Anonym 21:34.... STIKK???? Seriøst....???
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 På tide å bli voksen, anonym 21.34. Selv om du er drittlei og sliten, så er ikke du den eneste! Universet roterer ikke rundt deg, vet du. Andre har lov å være frustrert og lei også. Kan ikke du bare forsvinne fra denne linken hvis det er så fælt for deg å ha litt empati? Kanskje pelle den hormonelle rompa di inn på kranglesiden? Du er jo åpenbart i det humøret.....
UngVoksen-over termin Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Til Anonym som er så frekk: Hmm.. jo jeg er over termin selv.. men om du er så lei og er 14 dager over termin synes jeg du burde ringe føden... og så logge av... Man kan være lei om man har masse mase rier og vondt... ... Synd du har det slik Anonym - håper du er bedre humør når barnet ditt kommer.... Og Anette86... hold ut ;-)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 Værsågod Anette86! :-) Jeg hadde det likdan i 2-3 uker før jeg fødte min førstefødte. Så jeg vet hvordan du har det! Det er VONDT med disse maseriene og man mister motet mang en gang før det virkelig begynner å skje noe, men som sagt; Hold ut! Snart ligger han der på magen din og da er all ventinga og smerte glemt :-) Får håpe du får deg en god natts søvn i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå