Gå til innhold

noen som har noen råd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd å bli gravide siden mai i fjor. Den første syklusen min etter p pilleslutt varte i 45 dager. etter det var jeg regelmessig fra 32 til 35 dager. så ble det noen sykluser med 37 dager. sist syklus varte 42 dager, og nå er jeg på dag 45 uten noen tegn til mensen, og en negativ test på lørdag.

Jeg lurer på om det er normalt at syklusene utvikler seg slik? bør jeg ta en tur til legen? kan legen hjelpe med å gi meg regelmessige sykluser?

håper noen har noen gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også uregelmessige sykluser... Jeg har begynt å pøve noe som jeg tror heter peritidin eller noe slikt. Et b-vitamin man får på apoteket. Det skal visst kunne hjelpe. Jeg vet det finnes innlegg om det her på bligravid... Tror jeg så noen skrive om det i går eller i dag faktisk. Kan kanskje være verdt et forsøk? eller så hadde jeg gått til lge tror jeg... Jeg begynner å forberede meg på det...

Skrevet

hei, takk for svar!

ja, jeg tror jeg skal prøve å få meg en legetime på fredag. nå har vi ikke prøvd ett år enda, så hadde liksom tenkt å vente til da hvis vi ikke får det til da, men nå er jeg bare så lei... har aldri noen sinne hatt en så lang syklus som jeg går inn i nå....

Skrevet

Hei! Jeg hadde nok fått meg legetime og fortalt legen om de uregelmessige syklusene. Jeg hadde også uregelmessige sykluser, og legen sa at det tydet på hormon ubalanse.... Det viste seg at jeg ikke har EL av meg selv, og det blir jo ingen baby uten EL. Vi prøvde i 2 år før jeg bestilte legetime, så vi hadde jo prøvd til ingen nytte hele tiden. Jeg måtte ta blodprøver i 3 sykluser for å finne ut av dette, og etter det fikk jeg resept på pergotime. Ble gravid på første kur, men mistet i tidlig sa. Ble ikke noe EL en gang på andre kur, og skal begynne på tredje kur om noen dager. Skal ta dobbel dose denne pp, så håper vi får en liten spire nå.

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...