Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 I hvilken uke har dere levert skjemaet??? hører så mye forsjellig, på skjemaet står det tre mnd før fødsel, men nav sa at de helst ikke vuille ha det inn før i slutten av mars, har termin i mai..
Mamma05&08 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har levert inn det som gjelder meg (har fått engangsstønad) men det som gjelder mannen min (han skal ha hele permisjonen - di 6 jeg må ha) det må vi vente med til det nærmer seg fødsel, slik at datoene blir korrekt.
inakvad Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg fikk mitt tilsendt fra NAV i dag, og jeg har termin 16.mars. De har fått alle data fra min arbeidsgiver, så kanskje det kan gi en pekepinn?
2008 og 2011 mamma Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg leverte papirene mine til NAV i forrige uke. Har også termin i mai, sånn som deg. Arb.giveren min ordner med de andre papirene som har med lønn og skatteopplysninger etc. å gjøre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå