Hønepøne1 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2008 klikka litt for fort der.....men har lyst på to navn til datteren min, og fornavnet hennes blir nok Linnea.
bente69;) Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Kjenner to Linnea, den ene heter Ella Linnea og den andre heter Lilly Linnea.
Guttemamman:-) Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Linnea Sofie høres litt søtt ut:-)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg mener at et lengre navn etter Linnea fort kan bli litt "too much" da Linnea egentlig er såpass langt alene. Og siden dette navnet er på vei oppover og kanskje snart havner på topplistene over navn, ville jeg valgt et kort og greit navn før Linnea. Ada Linnea Ina Linnea Eira Linnea Ella Linnea Alma Linnea Alva Linnea Men hvis du skal ha et navn etter Linnea: Linnea Emilie Linnea Celin Linnea Helen Linnea Mariell Linnea Isabel Linnea Eveline Linnea Sofie (men jeg synes Sofie er litt oppbrukt som mellomnavn) Linnea Elise Linnea Mari Linnea Oline
smågodt prinsessa Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Enig med hu over meg:) Jeg ville alltid at jenta mi skulle hete Linnea Christin jeg da.. men jeg fikk gutt:)
jet trip Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 skal jeg få jente en gang bi ho Vilja Linnea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå