Miramor Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Datteren min var hos tannlegen i dag, og hun kunne se på tennene at datteren min skjærer tenner. Vi hører jo også at hun gjør det. Det er jo ille at det går ut over tennene, nå skal jo de tennene ut. Men jeg er bekymret for de nye tennene som kommer. Er det noen som vet hva man kan gjøre? Kan det skyldes låsninger, kanskje en tur til manuell terapeut kunne hjelpe?
nitro circus Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har slitt ganske mye på mine tenner...må egentlig bruke en bitt-skinne, sånn liten versjon av boske-tannbeskyttelse!
Miramor Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Hadde en ex som brukte det, det er jo litt dratisk å putte noe sånt i den lille munnen :-) Det beste hadde jo være og funnet ut årsaken, slik at man kunne gjort noe med det.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har akurat reparert tennene min jeg pga at jeg skjærer tenner om natta.Og nå bruker jeg bittskinne.D har med det psykiske å gjøre for min del da..Har mye å tenke på og sliter med. Sønnen min skjærer også tenner.Han har NESTEN ingen tenner oppe.Tannlegen hans sier d er vanlig at unger skjærer tenner vist de er sent ute med å felle tenner.Han har ikke mistet en eneste tann enda,han er straks 11 år.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 jenta mi på fire skjærer også tenner når hun sover. men jeg har tenkt at det kan være arvelig? for faren hennes (eksen nå) skar så vanvittig med tenner når han sov at jeg pleide å våkne av det! og det var skikkelig HØY lyd, og det hørtes rett og slett ut som om han tygde gråstein ikke rart han er eks- hehe neida
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Arvelig ja..D kan d godt være..Min sønn skjærer tenner,jeg,min mor gjorde d før,og min eldste bror..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå