Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 er 22uker i dag. og har hatt kynnere mye i ettermiddag. ikke vonde, men utrolig trått siden det liksom stivner i magen.... flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har mye kynnere. Ubehaglig, føler at jeg må holde meg i ro når de er som "hardest"..Er i uke 26, hatt det siden uke 18...
sekstisjuer Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har ofte kynnere, og er derfor sykemeldt. Har hatt kynnere som har gått over til premature rier i to foregående svangerskap, så derfor vil jordmor at jeg tar det med ro nå. Har til vanlig en hektisk jobb i skoleverket, og der er det ikke bare å ta seg en pause om man må.
Anitahar2barn Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Hei! Jeg har også masse kynnere, er i uke 26. Begynner nesten å bli bekymret. Hva er skille mellom normalt og unormalt? Eller at man burde bli sykemeldt for dette? Må nok ta meg en prat med jordmor neste kontroll ja. Har det nesten hele kvelden hver kveld og hvis jeg gjør noe litt anstrengenede i løpet av dagen. Skikkelig ubehagelig å bevege på seg. Jaja det er jo positivt og at livmoren øver seg. Forrige svangerskap hadde jeg nesten ingen kynnere og de jeg hadde var helt på slutten av svangerskapet.
sekstisjuer Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Det kan av og til være vanskelig å skille "godartede" kynnere fra "mindre godartede". Mine var konstant og de var vonde. Etter hvert begynte jeg å blø også, måtte derfor til sykehus for kontroll og der ble det konstatert at det var premature rier. Ble derfor lagt inn i begge forutgående svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 jeg er HI mine kommer nok ikke av stress eller anstrengelse.. kan ikke ta det mer med ro enn jeg allerede gjør.. er hjemmeværende og student over nettstudier... var hos osteopat i dag på grunn av bekkenløsning/låsning.. begynte etter dette.. selv om det ikke skulle hatt noe å si så lurer man jo litt...
Anitahar2barn Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Oi ja det hørtes ikke helt bra ut. Blod er vel aldri positivt. Uff. Kjedelig å bli lagt inn og. Tror du hvis du hadde blitt sykemeldt før at du hadde sluppet å bli lagt inn, eller måtte du uansett? Føler mine er ganske konstante hele kvelden, men de er ikke så vonde at jeg må begynne med pusteøvelser for å si det sånn :-) men jeg må sitte i ro. Jaja vi får høre med jordmoren, som helt sikkert kommer til å si at det der er heeeelt vanlig :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Jepp. Begynte tidlig denne gangen. Er 15 uker på vei og de begynner å bli slitsomme allerede. I forrige sv.skap var jeg veldig plaget med det, bare jeg giret når jeg kjørte bil, så ble magen steinhard. Ble ikke sykemeldt, da, men fortalte vel aldri legen hvor slitsomt det egentlig var heller : /
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har også konstant masse kynnere! Jobber 80%, men blir mye møter etter arbeidstid, og mye jobbing utover det også, samt at jeg har 2 barn hjemme som har vært mye syke. Innimellom så kjenner jeg meg skikkelig sliten i magen, fordi jeg har gått med så mange kynnere. Uansett hva jeg gjør er magen stein hard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå