Gå til innhold

Nå fortjener jeg litt skryt;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 4 år uten å ha touchet innom trening og 20 kilo tyngre, har jeg ikveld tatt det store skrittet og kastet meg på treningsstudio!!! Har gjennomført en hel treningsøkt og gått til og fra!!!!

Er jeg ikke flink eller;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du skal ha en klapp på skulderen for den. Kjempe flink har du vært.

Skrevet

Kjempeflink!! Jeg hadde min 3. treningsstudio-trening idag, har også som mål å fjerne 20 kilo...

Vi kan være stolte syns jeg :-)

Skrevet

Ja, vi er jammen flinke og fortjener litt heiing:-)

Har gruet meg i hele dag, men det gikk fint når jeg først var igang:-)

Skrevet

Kan skryte av deg her også jeg :o))

Synes du er kjempeflink. Det er jo egentlig veldig deilig når man først kommer i gang.

Så til sommeren, da snakker vi. Når du kommer brun og fin og blond og fast i fisken. Det blir noe det, tenker jeg.

Da må sambo holde et godt tak i armen din i Hellas :o))

Skrevet

Hehe, håper jo det blir en fast fisk ja:-) Skjønt jeg har mine bange anelser når jeg ser meg i speilet pt:-))

Men håpet kan jo ingen ta fra oss;-))

Skrevet

hehe flott............

Skrevet

Du fortjener jammen litt skryt nå.. Men det gjør jeg også!! Jeg har nå vært medlem på treningsstudio i hele 3 uker. Og har gått jevnlig 3 . 4 ganger i uken.. Og jeg stoortrives..... =))))

Det er jo så gøy!!!!

Skrevet

Er det liv er det håp.

Målet er vel ikke å se ut som om du ikke har spist på de siste 20 åra.

Heller å komme i form. Litt bedre kondis og litt fastere i fisken.....

Skrevet

Bravo!!! Det skal litt til å motivere seg til dette kjenner jeg.....men nå eller aldri...... Har jo trent mye bestandig, men etter at ny sambo kom inn i livet så skjedde det noe rart gitt;-)))

Skrevet

Klapp på skulderen for god innsats! .. :-)

En god begynnelse dèt..

Skrevet

Jeg har ikke trent annet enn å gå turer i hele mitt liv.. Men har aldri hat bruk for det heller egentlig, men etter noen barnefødsler og ca 25kg pluss, så var det jommen på tide. Jeg har til og med rekrutert min og en nabo, så vi går sammen jevnt og trutt... Og jeg går aleine også.. DIGG!!!!

Det er fantastisk gøy =))))

Du er jo kjempeflink! Vi får motivere hverandre de dagene man rett og slett ikke har lyst!!

Skrevet

Ja!!!

Det er godt å ha noen å motivere seg sammen med:-))

Jeg elsker å gå tur, men magen har liksom ikke blitt særlig flatere av det......situps situps situps:-)

Jeg skal chante meg i søvn i kveld.......situps situps situps......utrolig kjedelig men skal ta det:-)

Skrevet

Jeg trener ikke så mye hjemme akuratt.. Da tenker jeg heller på kostholdet.. Så får jeg trene på treningssenteret... Kombinerer styrketrenings.rommet og aerobic timer.. Supert!!

Nei, magen blir ikke flatere av å gå tur.. Men alt hjelper..

Vi er jammen flinke asså =))

Skrevet

Kjempeflinke er vi:-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...