Gå til innhold

Hår på magen under svangerskap!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten litt flaut dette,men etter at jeg ble gravid har jeg plutselig fåt så mye hvitt "babyhår" på magen.Det er skikkelig viltert å synes i grunn godt!!Må nesten le når jeg studerer magen å ser di lyse håra stritte ut.

Syns jeg har hørt noe greier om at økt hårmengde kan tyde på enten gutt eller jente!!??Noen som vet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått hår på magen jeg også. Masse lyse, myke rundt navlen og oppover. Godt å ta på, ikke så godt å se på...=)

Er i 19. uke nå, har vel vært sånn i cirka en måned snart. Ganske irriterende da! Ikke så gøy å vise fram magen til venninner o.l. når jeg er i ferd med å bli mer hårete enn kjæresten min... =)

Skrevet

Jeg hadde også det, og fikk jenter begge ganger... Men tror for min del at det bare var hår som hadde vært der hele tiden, men som sto litt mer ut etter som magen endret fasong.

Skrevet

Vær glad for at dere har lyse hår! Jeg har nemlig fått mørke hår, og det er absolutt ikke pent. Jeg har en guttebaby i magen. Fikk ikke hår på magen da jeg var gravid med jentene mine, men det er nok helt tilfeldig tror jeg.

Skrevet

Jeg har hørt at det skal tyde på gutt...

Jeg er blitt en ape, med stor svart vakker veiviser... mmm sexy heheheh vær glad de er lyse du ;)

Skrevet

Jeg har og fått mer hår på magen, er også litt mørkt så jeg syntes det er veldig synlig, men mannen mener jeg overreagerer;-) Jeg venter gutt.

Skrevet

Har fått noen få svarte hår under navelen. Jeg venter jente. tro ikke det har noe og si på kjønnet.

Skrevet

Jeg har å det, MASSE , venter jente! :)

Skrevet

Har også fått lyse hår. Venter jente. Håper på å felle pelsen etter fødsel for dette blir ikke lekkert i bikinisesongen... :)

Skrevet

Jeg fikk lange svarte STYGGE hår fra skambenet og opp mot navlen!

Skrevet

Jeg å har fått masse småhår over hele magen. Skikkelig lekkert=)

Vet ikke hvilket kjønn jeg bærer på enda, skal på ul på torsdag=)

Skrevet

Har heldigvis sluppet så mye mørke hår,har et par stykker akkurat nedfor navelen,men di må jeg bare nappe ut altså!!Får helt spatt av å se på dem.Nå er det bare snakk om 4-5 stk max..

Spent på hvor mye pels jeg ender opp med tilskutt :)

Skrevet

Jeg tror nok desverre vi har disse hårene her hele tiden,de synes bare så godt når magen blir større og studert så godt som den blir.=)

Skrevet

Har også fått mer hår(og jeg har mørke!), det fikk jeg i sist svangerskap også.. da ventet jeg gutt.. venter jente denne gangen=) tror økt hårvekst skyldes hormoner under sv.skapet..? vanlig at gravide får dette har jeg lest, men det roer seg etter fødselen.. :)

Skrevet

hele magen er dekket av svart dun her...men de går vel bort når ungen kommer, å er vel der for beskyttelse av ett eller annet slag ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...