Pepperkakedame Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Får bebis i slutten av april, har en fra før på 2 år. Han skal gå i barnehage. Vognen blir hovedsaklig brukt til bringing å henting i barnehage. Trenger ingen dyr avansert. Noen som kan komme med forslag?? Tenkte i utgangspunktet å kjøpe et sånt sete til å ha oppå den emmaljung vogna bebisen skal ligge i, meeeen det selges ikke.... Ståbrett er uaktuelt da det ikke er annvenlig på snøføre, her er det mye snø..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Carena har rimelige søskenvogn har vel en på rundt 2000 og en på rundt 4000-4500 kommer vel litt ann på vilken bag du evt velger til babyen. carenababy.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå