Morratryne Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 For en mnd siden våknet han annenhver time på natten. Spurte på helsestasjonen om vi kunne begynne med grøt, men de mente jeg skulle gi han tillegg en stund istedet. Ammingen gikk greit, tillegg gikk greit og han ble mer fornøyd. Nå har vi begynt med grøt, halv posjon på dagen og full posjon på kvelden. Men nå vil han kun ha mme, bare sutter litt på puppen et minutt kanskje, så begynner han å blåse og le istedet. Så her sitter jeg da, med to store meloner!!! Hvordan få han til å like puppen igjen? Legger han til ved hvert måltid, men han spiser bare skikkelig på natten...
-Lin Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hei! Har han holdt på sånn lenge? Jeg vet dessverre ikke hva du kan gjøre, men da min var ca. 6 mnd var det plutselig bråstopp her og. Jeg snakket med helsesøster og hun sa det kanskje var mensen som kom tilbake. Da ble det en annen smak på melken som de fleste ikke ville ha. Men det ville gå fort over sa hun, så det var bare å ikke gi opp. For vårt vedkommende stemte det! Jeg fikk mensen et par dager etter og så var det full pupping igjen ) Men jeg ga ikke MME/ NAN altså. Bare litt grøt på kvelden, ellers bare pupp. Kanskje det er mensen som kommer hos deg og??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå