Pepperkakedame Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Får bebis i slutten av april, har en fra før på 2 år. Han skal gå i barnehage. Vognen blir hovedsaklig brukt til bringing å henting i barnehage. Trenger ingen dyr avansert. Noen som kan komme med forslag?? Tenkte i utgangspunktet å kjøpe et sånt sete til å ha oppå den emmaljung vogna bebisen skal ligge i, meeeen det selges ikke.... Ståbrett er uaktuelt da det ikke er annvenlig på snøføre, her er det mye snø..
Beama Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 på www.rudo.no har den en rimelig tvillingvogn. 1490 kr tror jeg=) Vil tro den er helt ok til slikt bruk. Forøvrig så skal det være mulig å få tak i søskensete til emmaljunga...
Pepperkakedame Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Hmm... Ringte de idag, sa a dte var det slutt med, for vogene tålte det ikke. Hadde kun ståbrett...
Beama Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Ja.. garantien går ut på vognen når man sitter søskensete på. Men man får kjøpt universale=) Så hvis ikke garantien er viktig for deg så er det mulig å få tak i=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå