Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 og jeg er helt skjelven i hele kroppen;-)))) Gikk til og fra og kjørte full runde i studio, svettet som en gal og pustet og peste meg gjennom..........................fy flate nå føler jeg meg flink!!!!! Møtte flere gamle kjente som var i litt bedre form enn meg, men de var supportive og heiet meg gjennom:-) Hihihi...........så utrolig deilig å ha gjort det......for jeg har faktisk gruet meg i hele dag!!! JIIIIIPPIIIIIIIIIIIIIIIII - nå er jeg igang!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Ingen pingle-debut altså.... Her er det all or nothing. You go girl. Synes du er kjempeflink jeg...Skulle ønske det var meg. Men jeg har i stedet for spist to kokosboller. Selvdisiplinen lenge leve!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Hahaha, det har faktisk jeg gjort idag også:-) Spist to kokosboller og jammen var det godt:-) Nå skal jeg lage meg en blåbærsmoothie så blir det vel bra;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 GRATULERER!!!!!!! Jeg sitte og spiser godteri og ser på dritt-tv mens dritgreimannen er på trening... grei fordeling for tida kjenner jeg :-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Det er jo kjempelurt. Så kan du få litt kondis av han, og så kan han få en seigmann av deg ))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 En god arbeidsfordeling for en gravid kvinne og jeg er bare bittelittegranne misunnelig:-) Men to kokosboller er vel lov for en som trener eller???
dritgrei hei hei! Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Nå har jeg jo gravide nykker, så nå går det kun i kjempesalte lakristing, og jeg tror ikke det er noe igjen når han komme rhjem, men han kan få en klem da :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Klart kokosboller gjelder. Nå er ikke jeg så god til å lage kokosboller, men er sikker på at de strutter av proteiner. Og det er bra når man trener )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2008 Klemmer og kokosboller erklæres herved for sunt og godt for de fleste, med eller uten proteiner og fettsyrer:-)))
Graciegirl Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Du er SUPERFLINK!!! Så bra at du er i gang. Høres nesten ut som om du hadde litt gøy underveis?! Håper ikke du blir alt for støl de neste dagene. Neste treningsøkt går gjerne litt bedre enn den forrige. Stå på videre!
Natteravnen* Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 -Og der var ti poeng til deg! godt jobba, og som du seier sjølv, no er du i gang! ..........................- skal forresten til Moa denne veka, skal eg sende nedover en sjokobolle eller tre? hmhmhmhmhmhm ;-)
Natteravnen* Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 -såg ikkje dei andre innlegga eg... ALT handla visst om usunne bollar idag!
Trollmora Skrevet 19. februar 2008 #13 Skrevet 19. februar 2008 Flinke klatten:o) Deilig følelse i dag eller bare støl? Når skal du ned neste gang!
Lekamøia Skrevet 19. februar 2008 #14 Skrevet 19. februar 2008 Så bra! Du er kjempeflink. Har tatt tak her også, men trener hjemme. Det er kjempegodt å være i gang, og oppleve at formen sakte men sikkert bedres. Kondisen blir bedre, kroppen blir fastere (og etterhvert også forhåpentligvis slankere) og humøret stiger. Og det ekstra plusset: trening øker sexlysten, damer
trøndermamma Skrevet 19. februar 2008 #15 Skrevet 19. februar 2008 Heier på deg!! Det blir bedre og bedre for hver gang skal du se:) Kommer en seg bare over dørstokken, så er man i gang (men den dørstokkmila kan være veeldig lang!) Selv gjør jeg det på den enkle måten...1 time på hestryggen for uka. Det tilsvarer visst 10 timer hos en fysioteraput etter hva jeg har hørt, så jeg er veldig sprek (sier jeg til meg selv he he he....)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 19. februar 2008 Jeg kjenner godt i kroppen at jeg gjorde noe uvant i går;-) Det stikker litt i lår og armer, for ikke å snakke om brystmusklene!!! Skal på ny runde i morgen igjen og håper bare ikke jeg våkner helt stiv!
Plutseliten :) Skrevet 19. februar 2008 #17 Skrevet 19. februar 2008 Så flink du er!!! En vakker dag skal jeg også begynne å tenke.....men trøster meg med at det er mye god trening å løpe og rydde etter minstemann Husk å tøye ut..TØYE UT!
Karomamma Skrevet 19. februar 2008 #18 Skrevet 19. februar 2008 Superbra!!! Du er knakande flink!! Og så får jeg ikke noe særlig dårlig samvittighet når jeg leser innlegget ditt heller... Å neida....
Gummelillan Skrevet 19. februar 2008 #19 Skrevet 19. februar 2008 Så flink du er!!! Og det betyr vel at jeg bør stå over den sjokoladekjekspakken jeg akkurat satt og siklet over.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå