Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Klarer ikke å se at noe er galt. Men det virker som om han har vondt ytterst på tissen. Noen som vet hva det kan være....? Burde jeg reise til legen med han?
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har ingen lure ideer om hva det kan være, men ville nok tatt en tur til legen. Best å være på den sikre siden. Lykke til
pandabjørn Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 gutten min tar seg til tissen når vi spør om han har bærsja, må jo smile litt da han har iallefall skjønt hva bæsje er ville nok tatt han med til legen om han har vondt i tissen
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 En venninne av meg sin sønn gjorde det samme, og da fikk hun beskjed av legen at han hadde begynnt å "onanere", merkelig å si det da, men de finner ut at de har noe der og tar kanskje på den med skitne fingrer...husker ikke om hun fikk noe for d, men du kan jo ringe legen å høre:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Hei! Kan han ha trang forhud? Da kan han ha vondt, og er greit å sjekke med lege. Vet ikke om de gjør noe med det så tidlig, men det kan sikkert legen svare på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå