Gå til innhold

Mage allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buksene mine er allerede blitt litt trangere.,og samboeren min kommeterte at magen min er større allerede....er bare 5 + 4 idag,så det skal jo ikke synes så tidlig..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jeg er 7+1 på vei med nr to, og opplever akkurat det samme nå som sist - mage nesten med det samme. Jeg hadde også mage i uke 5. Jeg tror nok det er mest fett - at kroppen begynner å lagre fett med det samme hos meg når jeg er gravid - samt at man er litt mer oppblåst i magen. Men jeg hadde store problemer med å holde det hemmelig til uke 12 sist, og det ser ut til å bli utfordrende denne gangen også!

Jeg vet ikke med deg, men jeg synes også det er ubehagelig å holde magen inne når jeg er gravid - så dermed lar jeg den liksom sprette ut mer enn ellers.

Det er helt normalt, trenger ikke tyde verken på tvillinger eller at du egentlig er kommet lengre - det er bare slik at vi er litt ulikt skrudd sammen og noen av oss får mage med det samme. Lykke til!

Skrevet

Eg har oxo litt mage.itj my baby,men arti likevel.får vel my spørsmål snart. Itj mang som vet d enda.ingen i slekta.

Skrevet

Jepp..kjenner til dette. Er 6+3 og føler at det vises allerede. Forsøker å holde inne magen inne på jobb når sammen med folk. Bak kontorpulten slipper jeg den ut igjen ;) Sant at det føles litt feil og holde magen inne. Er ganske petite i størrelse, så tror kanskje at det vises fortere da???

Skrevet

men på noen syns det det visst veldig tidlig..... jeg fikk mage som ble lagt merke til etter 10 uker med min første, og nå er jeg 12 uker og den syns veldig godt.... eller altså...den magen jeg normalt har er umulig å holde inn, og buksene er altfor trange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...