Ett barn til? Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Et lite spm som sikkert er spurt mange ganger - men spør igjen... Jeg våknet i morres med veldige mensmurringer og dette har vedvart utover dagen. Ingen andre tegn til fødsel. Så vidt jeg husker hadde jeg ikke dette sist. Er det noen som har fått mensmurringer og født kort tid etter? Er 2 1/2 uke til termin og hadde egentlig ønsket å gå ca til termin. Håper noen har tid til å svare!
Venezia 1 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har veldig mye kynnere og spurte jordmor om dette bare var bra eller om det var noe jeg burde være obs på. Hun sa at jeg skulle være obs om det kom i sammenheng med mensmurringer eller evnt at jeg kjente det i ryggen, da skulle jeg ringe fødselsavd. (Har termin rett etter deg) Har uavhengig av kynnerne hatt mensmurringer 2- 3 ganger, men det har vært kortvarig og ikke slik som hos deg. Nå ser jeg at innlegget ditt ble skrevet i går. Om du føler det samme i dag ville jeg kanskje ringt føden? Lykke til!
mine små alver... Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er i uke 32 og har det samme,masse kynnere om kvelden og mensmurringer i mage og rygg om natten,morningen.Men det går fort over igjen! Min jordmord sa jeg skulle ta kontakt hvis det tok seg opp eller slimproppen gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå