Gå til innhold

Noen som har doppler her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det er noen her som har doppler, sann som en kan høre hjertelyden med. Det går visst an å kjøpe selv. vet om ei som har det selv. ikke fullt så bra som den de bruker med jordmor/lege, men den funket bra:) jeg er forresten i uke 18:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har, har hatt den siden uke 12 (er nå i uke 25) den funker kjempe bra. merket heter MAS. handlet den på billigtest.dk eller noe sånt.. kostet rundt 1500 kr, fikk den etter ca en uke. kjempe fint å ha når man er litt engstelig hvis man ikke har merket liv på ei stund, eller for far som ikke kjenner de bevegelsene vi mammaer kjenner. koselig å ta den frem å sitte sammen å høre på babyen våres.

Men ikke få panikk om man ikke finner hjertelyden med en gang, ta deg god tid til å lete og prøv forskjellig steder på magen.

Lykke til!

Skrevet

Jeg kjøpte min på ebay og er kjempefornøyd. Hører hjertelyden høyt og tydelig hver gang jeg lytter ( fra uke 15 ). Problemet med den jeg kjøpte var at den hadde amerikansk kontakt på batteriladeren, men det kan man sikkert få kjøpt en adapter til. Jeg var så heldig at jeg hadde en lader hjemme som passet.

Her er den jeg kjøpte:

http://cgi.ebay.com/Fetal-Baby-Ultrasound-Doppler-Display-with-3MHz-Probe_W0QQitemZ170194772200QQihZ007QQcategoryZ100007QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Skrevet

Tror linken blir for lang til å funke, men søk etter baby doppler og et eksempel på en slik jeg kjøpte er item number 70194772200

Fetal Baby Ultrasound Doppler Display with 3MHz Probe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...