Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Noen som vet om man kan bruke Scheripokt eller hva den heter når man ammer, alcos anal fungerer jo ikke. Eller er det noen andre som har gode råd, klarer snart verken sitte eller gå. Fødte for 2 uker siden og de har kommet nå.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 hei du kan få det på apoteket ac3 eller noe slikt. resept fritt. d funka for meg.. eg fødte for 3,5 mnd siden
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg fikk scheriproct på sykehuset så regner med at det kan brukes når man ammer.Har også brukt xyloproct som er ganske god. også reseptfri. Så har byttet litt mellom de etter jeg kom hjem.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Dersom du ønsker alternative råd så funket det med grønnsåpebad for meg morgen og kveld, i tillegg kan en smøre med honning. Høres rart ut, men fungerer:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 jeg sliter også med dette... enda... 5 mdn siden fødsel.. er det vanlig eller???
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Hvis du er villig til å prøve noen kjerringråd kan du prøve noen av disse. *hodekål: legg kålblader i baken. Kan stryke dem med et varmt strykejern først for å gjøre de mykere. (Denne funka på meg) * Lynghonning: Smør 2 ganger pr dag, kløen forsvinner og etter 5-6 dager skal hemoridene være borte. * Hvitløk: spis 2 hvitløkskløfter pr. dag. * Rødvin: hell en flaske rødvin i en kasserolle og varm til ca 40 grader, sett rompa oppi og bli sittende til vinen er blitt kald. Noen mener at en behandling er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå