Gå til innhold

Menssmerter igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en del menssmerter i starten, til ca uke 6. Helt borte til i går, er nå 11+2 og kjennes som mensen kommer. Var såpass at jeg faktisk drømte at jeg blødde i natt (hehe) Gjorde ikke det da, heldigvis.

Det er kanskje ikke noe uvanlig å få menssmerter sånn innimellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har disse menslignende smertene stort sett hele tiden. De dukket opp da jeg egentlig skulle ha menstruasjon.. Og er her fremdeles .. Er nå 8+2 .. Snakket med legen min om dette. Helt normalt og ikke farlig.. Hvis jeg derimot plutselig får menstruasjon/ blødning fikk jeg beskjed om å kontakte lege umiddelbart..

Skrevet

Jeg har også hatt det helt på samme måten. Hadde masse mensmurringer i uke 5 og 6, og igår kom det tilbake for fullt (10+1). Stikkinger særlig i ventre eggstokk og øm livmor. Kjenner det også litt nedover lysken og i korsryggen...... Sjekker etter blod hver gang jeg er på do, men ingen antydninger heldigvis. Man kan bli ganske hysterisk når man har hatt SA tidligere;) Dette går nok bra, og er nok helt normalt. Nå er det ikke lenge igjen før vi har passert den magiske grensen heller:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...