Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hadde en del menssmerter i starten, til ca uke 6. Helt borte til i går, er nå 11+2 og kjennes som mensen kommer. Var såpass at jeg faktisk drømte at jeg blødde i natt (hehe) Gjorde ikke det da, heldigvis. Det er kanskje ikke noe uvanlig å få menssmerter sånn innimellom?
Mamman til Ovedie Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har disse menslignende smertene stort sett hele tiden. De dukket opp da jeg egentlig skulle ha menstruasjon.. Og er her fremdeles .. Er nå 8+2 .. Snakket med legen min om dette. Helt normalt og ikke farlig.. Hvis jeg derimot plutselig får menstruasjon/ blødning fikk jeg beskjed om å kontakte lege umiddelbart..
mama73 m/tre søte små Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har også hatt det helt på samme måten. Hadde masse mensmurringer i uke 5 og 6, og igår kom det tilbake for fullt (10+1). Stikkinger særlig i ventre eggstokk og øm livmor. Kjenner det også litt nedover lysken og i korsryggen...... Sjekker etter blod hver gang jeg er på do, men ingen antydninger heldigvis. Man kan bli ganske hysterisk når man har hatt SA tidligere;) Dette går nok bra, og er nok helt normalt. Nå er det ikke lenge igjen før vi har passert den magiske grensen heller:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå