Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Mini på 9 måneder bare snur seg rundt på magen for å sove... Og han sover tydeligvis mye bedre da! Er det dumt å la han få lov til det? Tenker på krybbedød da.. Eller er han gammel nok nå til å sove på magen?
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Det sies at når de snur seg selv er de gammel nok. Her har mini sovet på magen (snudd seg selv) om natten siden han var 4 mnd...
_Mita_<3 Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Tror det går bra HI...tenkte på det samme.. men ifølge helsesøstra så var det ikke noe farlig.. var hos henne her om dagen.. Lillegutt elsker å ligge på magen.... han er nå snart 10 mnd.. snudde seg frem og tilbake hele tiden fra han var 12 uker.. å alltid likt å ligge på magen.. men er først nå de to siste mnd jeg har latt han gjøre det.. eller så har jeg snudd han selv
_Mita_<3 Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Mente snu han tilbake hvis han har sovna på magen når han var mindre..
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Mi jente har snudd seg sjølv og sovet på magen sia ho var rundt 5-6 mnd. Så lenge dei snur seg sjølv, skal dei få ligge den veien dei foretrekker. Har eg hørt, iallefall
shimonie Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 enig med de andre. klarer de å rulle rundt, er det ikke noe problem. sliter med vår da, han er bare 2 mnd, og nekter å sove på ryggen. legge vi han rundt etter at han har sovet, våkner han nesten alltid og hylgriner. klarte utrolig nok å få han til å ligge på siden og sove i går da! skal prøve det ikveld og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå