Gå til innhold

Når bytte til Sportsdelen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tenkt å bytte til sportsdelen snart. Lillegutten er så nysgjerrig på alt når han ikke sover, han blir irritert når han våkner og klarer ikke å ser noe som helst..

Men jeg er redd han kommer ikke til å sove i det hele tatt når han få se litt verden.Er det litt tidlig? Noen med erfaring? Har emmaljunga duo edge og sportsdelen virker fint men veldig åpen i forhold til bagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, du bytter når han blir for lang, eller du føler for det. Jeg har selv store barn og byttet veldig tidlig pga lite plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet rundt 6 mnd på storesøster fordi bagen var for kort. Og, ja.. det er helt riktig.. det blir litt vanskeligere å falle i søvn. Det er nok derfor så mange legger helseteppe over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet over til sportsdel, det var egentlig bare for å prøve..hun sover godt i den.. men hun sitter ikke i den... men har bagen tilgjengelig så jeg kan bytte tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen gjør dere det med saueskinn/klær og sånn i sportsdelen?

har kombivogn, og baggen krymper sakte men sikkert. blir jo bedre mot våren når men ikke trenger så mye klær og ting, men... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det har jeg også lurt på. Skal de ha noen under seg? virker ubehagelig å ligge rett på sportsunderdelen, (har kombivogn, simo). Hvis det er kaldt, slik at han skal ligge i vinterdunposen sin er det jo greit, men når det blir varmere og vi kun skal brukte teppe/dyne hva skal han ha under seg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Simo kombi. Byttet til sportsdelen til alle tre sånn ca ved 4,5 mnd alder. For da er de så nysgjerrige at det er greit å kunne la dem sitte litt oppe slik at de får sett litt. Har aldri vært noe problem med soving av den grunn.

På Simoen kan du ta av skyggen til bagen og feste den nederst på sportsvogndelen slik at det blir som en bag. Veldig greit. Så nå bruker vi en vognpose oppi den. Når våren kommer og været blir fint holder det med et teppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...