MamiMaribel Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Salt eller søtt! Mannen min jobber og sliter med å pusse opp omtrent hver kveld etter jobb for tiden, og jeg prøver å muntre ham opp så godt jeg kan på alle mulige måter. I kveld vil jeg lage en liten spiselig overraskelse, men er helt blank! Vanligvis bobler jeg over av gode ideer til alt som er spiselig (er den store, gravide flodhesten som aldri kan få nok mat og tenker på mat hele tiden:-))) Kan jeg få noen raske tips av dere ? Takker og bukker!!! (browniemuffins elsker han, men det lagde jeg for to dager siden....:-)
MamiMaribel Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2008 Ingen som er i matmodus i dag ??? :-)
Mom2Two Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hva med gode gammeldagse vafler med røøme og syltetøy + kakao? yum, det fikk jeg lyst på:-p
MamiMaribel Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Noe så enkelt som vafler tenkte jeg ikke på:-) Åhh, tennene mine løper i vann!! Jeg vralter meg ned på kjøkkenet i dette øyeblikk! :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå