Gå til innhold

Blødning etter trening.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på spinning i går, og da jeg kom hjem oppdaget jeg til min skrekk at det var blod i trusa! Det var ikke så mye, og etter å ha slukt alt av informasjon på nettet slo jeg meg til ro med at det sikkert ikke var farlig. I dag blør jeg derimot mere + masse slim. (Sorry - her kommer alle detaljer frem.) I tillegg så jeg nettopp Puls på NRK hvor de fastslo at hard trening tidlig i svangerskapet mangedoblet risikoen for abort!!! Hjelp, hjelp, hjelp...Er skrekkslagen og sikker på at nå går det galt...og kanskje er jeg selv skyld i det! : ( Er 6+3 på vei.

Noen andre som har opplevd blødning etter trening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er feil! har mistet 4 ganger og blir behandlet av spesialister på dette område på sykehuset, og det er ingenting vi gjør at vi mister! og det er jeg sikker på!! det må du aldri tenke, er det noe galt med fosteret og utviklingen skiller den perfekte kroppen vår dette ut. Det er vondt, hardt og sårende, men alkevel bra. Trening eller andre ting vi vanligvis har ingen påvirkning på et embro av en str 5-30 mm som det er frem til uke 12, og det skal ikke ha noen betydning ellers heller så lenge kroppen din er vandt til det. Det er heller ikke sikkert du mister, har styrt blødd en hel uke, myyyye og ikke mistet til nå, er 8+0 nå og begynte og blø i uke 6., Men dette ville jeg sjekket med legen din egen del:-) lykke til, g håper det går rette veien for deg:-= klem

Skrevet

Ok takk..føler meg litt bedre nå. Det er så mye ulik informasjon om trening og graviditet at jeg ikke vet hva jeg skal forholde meg til.

Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye, men ta kontakt med lege, og få en sjekk bare for å være på den sikre siden.

Angående trening kan man fortsette med det når man blir gravid, men ikke trene hardt. Jeg tror jeg ville tatt pause fra spinningen var jeg deg, nå som du er gravid, og heller holde deg til rolig sykling, og styrke.

Turgåing skal og være fantastisk for oss gravide, gjerne i raskt tempo dersom du er trent fra før.

MEN, du må også kjenne etter selv, du skal nå trene med litt lav itensitet. Pluss at du kjenner jo best etter selv hva du tåler og ikke...å pushe seg selv hardt vil jeg ikke tro er så bra når man er gravid.

Skrevet

enig med babygullz over her..du må kjenne etter på kroppen din, og regner med at nå når du har blødd lir du anbefalt med å ikke ta helt av:-)

Skrevet

Jeg blir garantert å ta det roligere nå etter min lille skrekkopplevelse. Men vanskelig når jeg kjenner at jeg kan gi max. (Er i fin, fin form uten noen særlige symptomer.) Bør vel kontakte lege, selv om jeg ikke er den første som gjør dette. Det var samboeren min som ringte for å bestille 1.gangs kontroll..hi..hi. Har den timen om to uker. Kanskje jeg bare venter til da, siden det ikke er noe som kan gjøres for å stoppe en abort uansett. Vil liksom leve i håpet om at alt fortsatt er i orden!

Skrevet

kjenner meg igjen i tankene, du er sterk:-) og har rett, en kan ikke stanse en evt abort. Men kjenner du at dette bekymrer deg kan du måle hcg nivået i blodet, stiger det er alt vel..synker det har du mistet.

Skrevet

Man må vel til lege for å måle dette? Er ikke så inne på disse tingene!

Skrevet

nei tror ikke det, eller litt usikker. eg får måle det på laben, men pga mistet så mange. Kanskje legen må gi klar signal til laben,

Skrevet

Takk for gode råd fra deg. Krysser fingrene for at spira di holder seg fast denne gangen! Lykke til! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...