Gå til innhold

Øm nederst på magen - festing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært veldig øm på nederste del av magen hele helgen - området fra skambenet og halvveis oppover mot navlen samt nederst på siden også. Var hos legen på fredag, hodet hadde ikke festet seg da (men snuppa ligger med hodet ned).

Noen som har erfaring med sånne "vondter"? Kan det ha noe med festing å gjøre, eller er det et resultat av at legen klemte og kjente mye rundt hodet der nede for å sjekke hvordan hun lå?

Er vanligvis ikke særlig hysterisk med hensyn til diverse vondter i magen,men synes dette varte så lenge.. Er forresten i uke 35 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan egentlig ikke gi noe veldig fornuftig svar, men jeg har hatt de samme, er i uke 32. Spurte om det samme forrige uke, og fikk til svar at magen endret seg, vekt, høy aktivitet, mindre plass osv. Varte lenge hos meg også.

Skrevet

Tusen takk for svar uansett, man føler seg litt tryggere når det er flere som har hatt det samme :)

Skrevet

Man skulle jo tro det hadde en sammenheng, jeg har merket dette godt selv siste halvannen uka, er veldig støl og øm, er i uke 37 i morra. var hos lege på kontroll på fredag og da hadde vesla festet seg..kan hende det er det som skjer hos deg også?

jeg spurte legen og hun sa det også kunne være at leddbånd og alt blir såpass løst "nedi der",at det kunne være en årsak.....hvem vet??

et tegn på at vi nærmer oss "the final countdown"? :)

Skrevet

Ja, vi får satse på at det er et tegn på at ting går riktig vei - en utrolig spennende tid vi har foran oss! :)

Skrevet

jeg har også vondt der. jeg var hos jordmora på torsdag,å da hadde gutten lagt seg med hode ned, hun mente d var derfor jeg var så øm. men hode hadde ikke festet seg.

men d er mye mer press ned der nå mot slutte,så d er klart d blir ømt der nede:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...