vilsågjernehanr3 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Ja da er jeg tilbake her etter min 4 SA. Lurer på hva jeg gjør galt.... Er så frykelig trist.... Har 2 jenter fra før, men er tist for d....
Mummimamma:-) Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Det var veldig leit å høre! Men ikke gi opp håpet, dere greier det nok til slutt! Trøsteklem fra
puse 08 Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Huff da dette var leit:( Klart man blir trist når slikt skjer! Var du langt på vei? Ønsker dere lykke til videre, håper spiren setter seg ordentlig godt fast neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå