~sjiraff~ Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Yjaiks... Har vært mye plaget med halsbrann, men har i grunn vært bra en periode nå, så huset er tømt for love hearts og frutis (eller hva det nå het fra helsekost).. Drikker litt melk innimellom men det lindrer bare en liten stund..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Gaviscon flytende eller tyggetabletter
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hurra for gaviscon!!! Eneste som funker for meg i hvertfall. Har hatt halsbrann så og si hver kveld fra uke 8! CRAAAAAAAAAAAP!!!!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Ja, det var det som reddet meg i forrige svangerskap også! Og snuppa på 2 år som har refluks bruker gaviscon hver kveld før leggetid. Mirakelmiddel, hehe :-)
~sjiraff~ Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 Ja men jeg har jo ikke det liggende i hus.... :o/
jordbær mathilda Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 jeg leste et sted at gulrøtter skulle hjelpe.. Har ikke prøvd det selv, men det skader ikke å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå