Nesly Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Har en ettåring som holder set gående på nettene.. Våkner ofte og har minst en periode med mye grining, oppe og står i sengen, vanskelig å roe.. Legger han kl 19, da er han stuptrøtt. Står opp i halv7-7 tiden på morgenen etter ei natt med forstyrrende søvnfor oss alle.. Har bare en periode med soving på dagen, og den er på formiddagen og somregel på ca 2 timer, ofte fra halv 11 til halv1. Tror han hadde hatt veldig godt av en hvil til, sånn i 14-15 tiden, (for å unngå at han blir overtrøtt til kvelden) men han nekter å sove da, er helt umulig..Både inne og ute i vogn. Når han våkner på nettene, gir vi han tutten, legger han ned sier "hysj" evt tar han opp og går litt med han om han skriker mye... tilbyr litt vann, men tar han ikke opp i vår seng, gir ikke melk eller mat. Han sover på vårt rom. Så...hvordan få tilbake nettene? Noen tips?
Misti Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 kjenner godt igjen det d sierder. Min sønn er nå 1.5 år og sover enda ikke hele natta, men nå kan vi bare gå inn putte i sutten så sovner han, han står opp kl 6 detr har han alltid gjort men men. men aldri ta ungen ut av senga, bare snakk rolig til han legg han ned igjen og gå ut, la ungen skrike i 5 min før du går in igjen, så vneter du 1 min lengre for hver gang du går inn. dette bør gjøres en helg. det er veldig tungt og høre ungen gråte, men dere må støtte verandre 100% og være konsekvente. kan godt gå en hel helg med skrik, men etter noen dager vil dere se bedring og til slutt vil det gå bra. kanskje på tide å legge han på eget rom, hvis han sover lett kan han våkne av sove lyder dere lager. håper det ordner seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå