Gjest -lilly- Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Er det farlig? Noen her inne som har blitt gravid mens de gikk på pillen? Jeg har to (små) barn, og lurer nå på om jeg er blitt gravid. Har ikke hatt mens på 3 mnd, men går på pillen da. Har tatt to tester tidligere for noen uker siden, men de var begge negative..... Hjelp!!! What if.....
Kosel Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Been there done that! Mistenkte helle ingenting så jeg tok da pillen til jeg var vel forbi 1.tri. Hadde jo vært så flink å ta den hver eneste dag til samme tid. ALDRI SLURVET, så kunne jo aldri falt meg inn at jeg var gravid. Mens hadde jeg ikke hatt på halvannet år så kunne ikke gå utifra det.. ja var kvalm og spøy men pappan til mini hadde pomgangsyken, halve klassen hadde omgangssyken- hadde vel det jeg og.... ååå neida, hadde babysyken jeg vett:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Samme opplevelsen som hun andre her. Tok alle piller til rett tid, ikke noe oppkast/diare og fant ikke ut at jeg var gravid før i uke 10.. Var dårlig og kastet opp, og uendelig sliten. Men hadde vært hos legen og fått påvist uvi for første gang, så trodde det var slik det skulle være. Fikk en brå oppvåkning da jeg for morroskyld sa ja til å ta en grav test og krysset lyste mot meg.. Tilfeldighetene skulle ha det til at jeg mistet 2 uker senere.
Gjest -lilly- Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Hehe....uffda.... Og du fødte en velskapt baby? Er så bekymret for at pillen kan ha skadet babyen hvis jeg er gravid....Uff får ta en test i morgen og se
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Jepp, jeg ble gravid på pillen. Småen her har diverse plager, men det har ikke med pillen å gjøre.
Kosel Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Jadda, har en sprek og rask guttebass på 7mnd. Hadde jo sååå dårlig samvittighet, hadde hatt en ryggskade så gikk 14dager å spiste voltarene og store doser pinex forte, tok p-piller, røyket som en skorstein og var på fest... Såååå redd for at jeg hadde skadet ham. Men legene beroliget meg veldig med at når det kom til alkohol (var jo ikke slik at jeg var på fylla hver dag, men ble gravid rett før julebordsesong så var et par julebord og feiring av eksamensinnlevering) og røyking så har de fleste babyer vært med på litt før graviditeten blir oppdaget og at røyking var aller skadeligst mot slutten av sv.skapet. pga vekste hemming og jeg sluttet på flekken når graviditeten var oppdaget. Om du er gravid så går det nok bra skal du se:)
Gjest -lilly- Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Takk Det beroliget meg veldig Så bra at d gikk godt med deg og babyen også. Jeg får ta en test i morgen og ta ting fra der om jeg skulle være gravid.
Gjest -lilly- Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Det var godt å høre Trist med plagene til småen, men det går vel bra sånn ellers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå