Gå til innhold

Eggløsning...ser dere egget? :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere når dere har eggløsning? Etter EL-slim. Lurer på om det er mulig å se egget. Og dersom man er gravid; kommer det likevel noe som ligner på EL? Sikkert litt dumme spørsmål, men spør likevel..... På forhånd tusen takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo ikke være mulig, vi snakker jo helt ned på cellenivå...., så nei, det tror jeg ikke går.

Skrevet

Skjønner at man ikke ser akkurat egget, men det er vel vanlig at man får litt ekstra mye utflod eller noe når eggløsning har vært?

 

Takk for svar!!

Skrevet

he-he! sorry! nå skjønner jeg spørsmålet, men er ikke av de som kan alle detaljer om dette, sjekk pernille.no, der står det om sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...