jentahans Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Ja, det lurer jeg på for min hverdag er bare stress og så soving. Jobber 90% men blir som regel hundre. Er avd. leder på en stor klesbutikk der det går stortsett i ett hele tiden. Når jeg er ferdig er det rett hjem på sofan.. der jeg sovner og så står jeg opp for å ta meg en dysj og litt kveldsmat og så er det sengen igjen for å lade opp til ny dag. Alle sier alt er så fint og flott og de koser seg med å lage til til babyen kommer å handle og se seg rundt, men det har jeg verken tid eller energi til. Er i uke 26 så kanskje det blir bedre? Altså ikke missforstå meg jeg koser meg veldig med å kjenne spark og liv osv, men føler liksom at jeg aldri har tid til alt de andre snakker om. Hvordan er det med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Samme med meg og. Jeg legger meg hver dag etterat jeg har kommet hjem. Jobber som lege og alltid en del å gjøre. Er utslitt når jeg kommer hjem. Har ikke overskudd. Det hjelper i helgene, da har jeg litt mer overskudd.
blir gal Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 dere skal være glad dere har jobb.og kanskje tjener bra.veit ikke om jeg får nok penger til å klare meg jeg.har jobba i småjobber for vikarbyrå.sykmeldt nå.og ikke fått penger på over en mnd.kanskje jeg får en 5-6000 i mnd
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Ja er veldig glad for å ha jobb og det har jeg tenkt fortsette med ,men var ikke helt spørsmålet jeg stillte..
blir gal Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 desverre er det sånn å være gravid for de fleste
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg kjenner faktisk at jeg har fått litt mer energi nå den siste uken. Jeg er i uke 35 nå. Vet det blir tyngere nå på slutten men nyter den ekstra energien akkurat nå og får ordnet litt her hjemme. Glad man kan bestille det meste man trenger over internett.