Gå til innhold

sår etter barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, dattera mi var fullstendig rød og sår da jeg skiftet bleie etter at hun kom hjem i dag. hun klagde på at det var ekkelt før vi skiftet, og gråt da vi vasket....

er ikke første gang, og har til og med vært rester etter avføring tidligere.

liker ikke å klage, men må selvfølgelig si i fra i morgen. blir en smule oppgitt, ja egentlig rett ut lei meg! hvor vanskelig er det å vaske skikkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må absolutt si ifra mener jeg...hvis det skjer en gang så skjønner jeg jo men flere ganga...ikke bra nok

Skrevet

Jeg hadde sagt ifra jeg.. Mye kommer ann på hvordan man ordlegger seg.

Skrevet

Ja du må si i fra du får si det pp en hyggelig måte og skulle det ikke forbedre seg så ja da har du rett til å bli skikkelig sint!

Skrevet

Stakkars jenta di da

Barnehagen bruker kanskje bare våtservietter? Det er det veldig mange barn som reagerer på.. Det er vanskelig å få vekk alt med våtservietter, i tillegg til at det er hardt til huden.

Be om at hun blir vasket med olje og vann

Skrevet

Det gikk veldig greit å si fra, bare teit å grue seg. Avdelingsleder var der, og hun er ei veldig flink og "rett frem" dame. Glad det var hun som var der.

Har spurt før om de bruker våtservietter, for hun blir knallrød av nesten alle slags våtservietter, selv når jeg skyller med vann så fort jeg har mulighet. De har sagt de ikke bruker det.

HI

Skrevet

Bra du sa fra. Barna våre har jo bare oss til å gi beskjed om noe som ikke er greit :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...