Gjest -lilly- Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Noen her inne som har blitt gravid på p-pillen.....? Jag har mistanke om at jeg kanskje er gravid. Har ikke hatt mens på 3 mnd, men går på pillen. Har tatt 2 tester for noen uker siden, men begge var negative.
Hilde_85 Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg ble gravid selv om jeg gikk på p-piller
Gjest -lilly- Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Vet dere om babyen kan ta skade av det??
*Super*Mamman* Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Ble gravid på p-pillen denne gangen ja.. ( yasmine)... Brukte også kondom, så fatter ikke at det er mulig, hehe... var vell virkelig meningen dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå