Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har fått mye tregere mage, går ikke på do hver dag, men ca. annenhver dag nå. Sånn ca. 1 gang i uka føler jeg med proppfull i magen, føler at det er fullt helt opp til halsen. Blir skikkelig kvalm og uvel. Går på do og er hard i magen, etter at jeg tror jeg er ferdig går jeg ut fra doen, så er det akkurat som om det er noe som skjer i magen og alt løsner. Flyr da på do 2-3- ganger med halvløs avføring, så er det over og jeg føler meg vel igjen i ca. 1 uke. Var ikke sånn med 1.mann. Hadde til tider treg mage men ikke sånn at jeg ble uvel og kvalm av det. Velger å være......
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har det alltid sånn... Akkurat som du beskriver. Og verre blir jeg på utenlandsreiser. Var i Kina for en stund siden og da var jeg ikke "på do" på 12 dager... Drikk mye...det hjelper endel! Jeg velger også å være
It's all about me Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Masse drikke og ende mere fiber fikser det. Du trenger jo mye mer av slikt når du er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå