Gå til innhold

Noen som vet noe om MOLLUSKER??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell...

Hvordan vet man det er det??

Hvordan behandles det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min hadde molusker en periode.

Det var masse små røde prikker, og hun hadde dem under haken og det spredte seg litt til skuldrene også.

Vi fant det ut ved å gå til legen. De var som oftest ikke plagsomme for henne, men noen ganger klødde det, og da smurte vi med locobase eller noe for å dempen kløen.

Det sies at det skal hjelpe med tea tree oil, men det gjorde det ikke på henne (det er et kjerringråd.) Det er vel egentlig ikke noe som hjelper, det går over av seg selv etter hvert.

Men plagsomt er det, og ikke så veldig fint:-/

http://www.kjerringrad.com/molusker-335.html

Skrevet

Hehe, var det ikke bra nok svar eller?

Skrevet

jenta mi på 2,5 har masse. under høyre arm og langs høyre side. var hos legen men fikk beskjed om at det forsvinner av seg selv. hu begynte å klø så det spredte seg:(

Skrevet

Kan jo hende andre har erfaringer også.....

Skrevet

Ingen nevner knehase..... der har min sønn nemlig noen små kuler, jeg kunne klemme ut en voks aktig liten klump av dem. Kan det være mollusker?? Klør ikke for ham..

Skrevet

Gutten min hadde moluskler. Fikk de når han var ett år. Hadde de i ett år før de forsvant av seg selv. Han hadde de nederst på magen og i skrittet.

Tror det er sjelden de gjør noe med de hvis de ser fredlige ut, og ikke sitter slik til at de konstant blir irritert av feks friksjon.

De ser nesten ut som små vorter. De har en fordypning i seg, som inneholder en hvitaktig "voks". Men man skal vel helst ikke klemme på de, da de lett smitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...