Gå til innhold

pappaene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og bf har som regel ganske grei samarbeid. Han treffer mini hver 3. helg...og ved anledning oftere (bor 6 tima unna).

Siste tiden synes jeg han har tatt sjelden kontakt og spurt foreksempel hvordan går d, hva vi har gjort og er alt bra...Tidligere sendte han sms og mail men ikke ofte nå lenger.

Jeg sender MMS bilder, mail og sms og ibland ringer jeg(han ringer alldrig). Men egentlig så synes jeg at han kunne selv være litt mer aktiv og vise intresse. Nå gikk det ei uke at vi hørte ingenting men så sendte jeg kort oppdaterings sms. Tenker av og til at kanskje jeg bare kutter ut disse oppdateringene-så få han nå ta kontakt selv når det passer...(samtidig som jeg synes det er mer naturlig å snakke om pappa med mini hvis han sender foreks.sms)

Føler bare at jeg er lei å "dra" en ekstra med på lasset. Hva med dere ? Er pappaene intresserte og aktive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det er fordi det blir en vane for de og ikke se/møte barna så ofte. det er sånn livet dems er og etter vært så vender de seg til sitvasjonen og har ikke så stort beghov for opptatereinger osv.

far her skriver aldri meld om hvordan det går eller noe i den duren. jeg tror det blir feil for han. og jeg sender heller ikke sms, med mindre vi har vært hos legen eller noe.

jeg syns du skal opptattere far fordi du har lyst. ikke tenk på det som at du "drar lasset" alene. det er ikke fordi han elsker barnet sitt mindre at du hører mindre fra han ;-)

Skrevet

Pappaen her har jo ungene mellom 40 og 50% (varierer), så eg må sei at han er oppdatert ja. Me sender også sms når ungene er hos den andre, og ringer gjerne om det skulle vera noko spesielt. Synest ungene mine er veldig heldige som har ein så flott pappa, for han skal ha masse skryt. Når eg leser om mange av pappaene her inne, er eg rett og slett takknemlig for at mine har den pappaen dei har. :-)

Skrevet

du har nok rett i det. av og til for jeg sånne rare tanker at kanskje han ponsker på noe "skummelt" når jeg hører ingenting fra han.Tenker da at han plutselig ringer og si at det blir rettsak etc. At han på en måte tester meg ut. Tror jeg blir paranoid når jeg leser alle innleggene her...heh heh

Men han er litt sånn reservert og klarer ikke å ta opp ting...tier bare hvis mulig...og sånne mensker kan være litt utilregnelig noen gang.. men tror nå egentlig han er ikke slik...

Nei...jeg sender han sms hvis jeg føler få det....eller hvis det noe viktig som han må få vite....

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Enig i at du kan sende sms når du har lyst:). Jeg sender sjelden. Jenta vår er 5 1/2 mnd. Jeg oppdaterer den delte mappen på msn så får han noen bilder. Sender innimellom en mms når jeg har veldig lyst å vise henne frem ;). Ellers så fokuserer jeg ikke på om når han kommer eller ikke kommer. Det er hans valg. Jeg har henne 100% og gleder meg for de dagene vi har sammen. Om pappaen vil ha mer kontakt så er han hjertlig velkommen hit når han vil, noe mer kan ikke jeg styre :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...