Gå til innhold

Jeg feiga ut hos legen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syteinnlegg... Har hatt 20% sykmelding i to uker, og hadde i dag bestemt meg for at jeg skulle få 40%, pga rygg og bekken. Hadde psyka meg opp hele dagen på å si at jeg ville ha 40%. Men når jeg snakker med han, og han spør hvordan det går, og hvor mye sykmelding jeg tror jeg trenger, så blir jeg bråkjekk, og trenger nesten ingenting egentlig! Så her sitter jeg med 20% i en mnd til... Skulle så gjerne hatt mer. Jaja, har bare meg selv å skylde på. Skal vel gå bra med en fridag i uka i en mnd til. Ble bare så skuffet over meg selv etterpå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ringer du senere i uka og sier at det ikke går så bra, at det har blitt dårligere å spør om du kan prøve 40%

Skrevet

er ikke værre enn at du kan si du trenger mere for du har blitt værre..ingen problem det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...