Gå til innhold

Noen som bor/har bodd i Elverum her?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig vi må flytte dit pga jobben til mannen min. Har aldri vært der selv, så jeg lurte på om noen kan fortelle meg litt om stedet, både positivt og negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt..

Skrevet

Er vel helt greit i Elverum... har ikke bodd noe annet sted, så har ikke så mye å sammenligne det med. Hvor er du fra?

Skrevet

Er fra oslo. Har aldri bodd i sentrum, alltid litt utenfor nær marka. Noen som sier til meg at elverum er ett veldig lite sted "in the middle of nowhere", lurer på om dette er riktig? Hvor lang tid tar det å kjøre til Oslo?

Skrevet

Jeg har bodd der og trivdes ikke noe. Vi måtte også flytte prg av jobben til mannen min. Syns det var utrolig vannskelig å komme i kontakt med folk der, de som kommer derifra sier selv at det er det:( Og jeg følte at kommer man fra Oslo så er det enda værre, skal liksom ikke komme dit og tro du er noe. Var også vannskelig å få seg jobb der, jeg var heldig å få jobb på et sykehjem:) Ellers var det ikke akkurat en plass det skjedde så mye på på for mine int. Er man int i jakt og fiske er det en kjempe fin plass:) Det som er positivt der syntes jeg var at det er en kjempe fin natur der, mange fine steder å gå turer:)

Hadde sikkert vært litt andledes hvis vi hadde hatt barn når vi bodde der, hadde sikkert kommet litt lettere inn i et miljø der da:)

Så lykke til:)

Skrevet

Elverum er en småby på godt og vondt.

Flyttet derfra for 10 år siden, men kommer til å flytte tilbake en vakker dag bare sambo får seg jobb i nærheten.

Hvis du er friluftsmenneske er Elverum et bra sted. Masse natur;-).

Og det tar vel i underkant av 2 timer å kjøre til Oslo, går veldig ofte buss hvis man skulle få akutt behov for å komme til Oslo. Under en time fra Trysil. Kort vei til Sverige også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...