Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Noen som har tips i forhold det å ha (ekstremt) vondt i korsryggen og opp mot "vingene" - kun om natta..og noen ganger når jeg har sittet lenge på stol? Begynte i uke 20 ca og er i 28 nå.. Sover så dårlig for tiden så skulle gjerne hatt noen tips..sover med pute mellom bena..
Miffs Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har bygd opp madrassen min litt, slik at jeg ligger litt i oppoverbakke. Synes det har hjulpet mye, får sove igjennom natten igjen.
BlåklokkaVest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har en rispute som jeg har kjøpt hos fysioterapeut. Den er ganske lang, og det gjør at jeg kan legge i korsryggen og ut på rompa et stykke. Hiver den i mikroen et par minutter, og det varmer og lindrer noe helt fantastisk! Betrakter den absolutt som en av mine beste invisteringer!!! Tenkte faktisk på å ha den med på føden også. Det lindret så godt under riene med varme, men på føden har de bare slike vannflasker, og de får man jo bare lagt på et lite område av magen. Har jeg med risputen kan jeg jo få dekket hele nederste del av magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå