Gå til innhold

Jeg er helt forvirret.. alt er så rart..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge terminkalkulator er jeg 8 uker + 2 dager på vei i dag.. Men det er jeg nok ikke..

Ettersom jeg ble kvalm allerede et par uker på mensdatoen min skulle inntreffe, ante det meg at jeg var gravid.. og joda, gravid var jeg:)

Så hos legen tok vi blodprøve for å sjekke hcg og for å si mer sikkert hvor langt jeg er på vei.. dette for 2 uker siden, da jeg var 6+3.. mitt hcg-nivå var da 50985 og det tilsa mellom 7-14 uker.. (stort sprik, men men), litt klokere ble jeg da.. og ettersom det var litt for høyt til 7 uker var jeg vel omtrent 8 uker eller mer da.. noe som da vil si at jeg er 10 uker +på vei nå, og ble gravid rett etter siste mens? Noen som har opplevd å bli gravid i mensperiode eller like etter?

Jeg lurer faktisk på om det kan være flere inni magen min, men har bare et tvillingpar langt ute i slekta (som jeg vet om) og er ikke 35 år +, faller ikke helt i de gruppene som bruker få tvillinger så det er vel egentlig ganske usansynlig.. men jeg har en rar følelse av at det er noe..

Skal til legen i morgen, så skal vi bestille tidlig ultralyd..for å fastslå hvor langt jeg egentlig er på vei.. Så får jeg se der om det er noe i de rare følelsene;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sku ik du ha mens egentli i går da?

Skrevet

rundt 18-20 januar.. hadde siste mens 22 desember..

Skrevet

Da er vi nesten helt likt:) jeg hadde oxo mens da og ble gravid før nyttår. så ble det rett etter mensen:) OG jeg har oxo på følelsen at det er tvillinger, men jeg krysser fingrene atd et ikke er tilfellet. Holder med en:)

Skrevet

tror jeg har sett en til med gullunge i nicket sitt ja, i sted lengre ned tror jeg.. Jeg skulle værtfall ikke hatt mens i går;)

Skrevet

jente_85: Holder i massevis med en ja, har en fra før også så det hadde blitt myye å holde styr på ;) hehe. Har du vært mye dårlig du da? jeg har vært kjempemasse dårlig og har lest at hvis man er ekstremt mye kvalm og trøtt kan det være et tegn på det.. men behøver jo såklart ikke være det da..

Har du fått mage/antydning til mage du da? og evt. når begynte det?;)

Skrevet

Aha..ble litt forvirra her eg:p eg ha siste mensdag 27 des,og er 8 uker på torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...