***Juanita*** Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Nå begynner jeg å bli litt lei av å følge mine egne fotspor hver eneste dag. Hvor pleier dere å gå når dere er ute og lufter dere selv og de søte små?
***Juanita*** Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2008 Kan jo legge til at jeg pleier å gå i Frognerparken eller langs Akerselva. Liker også å gå til Bygdøy. Og tidligere gikk jeg ofte fra Frognerseteren til Sognsvann, men det er det vel ikke føre til nå?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Onsdager er det trilletur med turistforeningen, kanskje det er noe for deg. Se: http://www.dntoslo.no/turbo/activity.php?ac_id=12556 Onsdag nå er det til tryvannsstua. Har ikke vært på de selv dessverre, hadde ambisjoner, men det ble aldri til at jeg fikk dratt (vi har barseltreffene onsdager).
***Juanita*** Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Takk for tips! Satser på markatur på onsdag da!
Legekjærringa Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 hei du ;o) jeg gikk tur alene (for første gang) rundt sognsvann lørdag og det var mange som gikk med vogn. Skal du noe fredag? Skal vi finne på noe. Glemte å si til deg at det finnes en bok over trilleturer i Oslo, samt tips om kafeer tror jeg. Nordli...tenkte jeg skulle kjøpe den så kan vi slite ut gatene og stiene, he he Takk for siste forresten!
blåfnugg Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 En fin tur kan være å starte i Frogneparken og følge Frognerbekken ned mot Skøyen og ut på Frognerkilen. Når været er pent er det kjempefint å gå langs Frognerkilen mot Aker Brygge. (det kan være litt øde langs Frognerbekken så da er det kanskje hyggeligst hvis man er flere, eller du kan ta en av gatene gjennom boligstrøket ned mot Skøyen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå